середа, 28 березня 2012 р.

Хочеш бути здоровим?

Поступово наближаючись до завершення  Великого посту хочеться ще раз пригадати собі  уривок Євангелія з неділі Розслабленого  - Ів. 5:1-15.

Якщо пригадуєте, то це місце Євангелія розповідає про розслаболеного(паралізованого), який лежав біля купелі 38 років, чекаючи, що хтось змилується над ним і кине в воду.

Христос, коли підійшов до нього, запитався:"Хочеш бути здоровим?"
На перший погляд, трохи дивне питання до людини, яка 38 років страждає від хвороби...але Ісус має конкретний намір, коли задає це питання.

Чоловік у відповідь починає нарікати:
- нема нікого, хто б зіцікавився мною
- нема людини, яка б мені помогла
- інші мене випереджують....

ВІДПОВІДЬ НЕ АДЕКВАТНА ДО ПИТАННЯ. Відповідь, якої очікував Христос - Так, хочу.
Однак, чоловік вдався до нарікання, він описував свої труднощі, повязані з паралічем, ніби тим хотів сказати: ти подивися - всі і все проти мене! 

Це найгірше, до чого ми можемо вдатися в духовному житті. Ми вживаєм нарікання як захист, щоб довести, що взагалі-то ми добрі, тільки от обставини, умови, люди...- це те, що не дає мені проявитися у всій своїй доброті.

Ісус відповів тому чоловіку: хочеш бути здоровим? Не дивись на свої паралічі і труднощі, дивись на мене і слухай, що тобі кажу. Кажу тобі: Встань, візьми своє ложе і іди!

Наші страхи, гординя, брак любові, інші перешкоди... - це параліч, який не дозволяє нам ходити. Однак Ісус звертається до нас: хочеш бути здоровий/а? ДИВИСЬ НА МЕНЕ, СЛУХАЙ МЕНЕ, ТОДІ ЗМОЖЕШ ІТИ. Бог приходить до нас в різні моменти нашого життя, щоб зцілити нас. Деколи ми можемо почути від Нього „Прокинься від свого егоїзму і ходи!” Інший раз: „Прости і ходи!”  Ще інший раз: „Не опускай рук і ходи!” або „Не бійся і ходи!”

ДИВИСЬ НА МЕНЕ! Дивись і ходи!

Петро міг іти по воді тільки поки дивився на Христа. Як тільки звернув увагу на свої людські немочі, на свою природу, на свої страхи..- почав тонути.

Перебороти наші життєві труднощі можливо тільки тоді, коли будемо себе питати кожний раз: а як би було добре згідно вчення Ісуса? Згідно Його слова? І тоді треба іти за тим словом, не зважаючи на свої "можу - не можу", "знаю - не знаю", "БОЮСЬ"...

В цей момент дуже важливо, чи ми на перше місце ставимо свій параліч, чи Ісуса, для якого нема нічого неможливого..

Паралізовані у Святому Письмі виліковуються, коли вірять слову, зверненому до них, виконують заклик "ВСТАВАЙ І ІДИ" або "Випростай твою руку". Вони не мають твердих переконань про свою силу, але мають ПОСЛУХ І З ВІРОЮ ВИКОНУЮТЬ ЗАКЛИК.
Жодний з вилікуваних не відповідає на заклик: ти хіба не зрозумів? я ж тобі пояснюю, що я паралізований.

Так мало би бути і у нашому житті.

Ще один момент. Зцілення відбувається в суботу - день Господній, день, призначений на спілкування людини з Богом, на спасіння людини.

Залишається 2 тижня до Пасхи - дня воскресіння і спасіння.

Колись учні питали у Христа: де хочеш, щоб ми приготували тобі Пасху? Христос докладно пояснив їм, куди іти і що робити.

Запитаймо і ми у Христа: Ісусе, де ти хочеш, щоб я цього року приготував\ла Тобі Пасху? З якого смертельного гріха хочеш, щоб я воскрес/ла цього року? З якого паралічу маю вилікуватися? В яку дорогу маю пуститися?

Господь має план на кожну людину, однак, цей план передбачає позитивну відповідь, прийняття Божого Слова, послух і довіру до Божого заклику "Вставай".

Прийняття відбувається не тільки на словах - "так", а насамперед у ділі.

Сьогодні Ісус звертається до кожного з нас особисто:
Дитино, ти хочеш бути здоровою від свого параліча? ВСТАВАЙ І ХОДИ!

БУТИ СПРАВДІ СОБОЮ ЗМОЖЕМО ТІЛЬКИ ТОДІ, КОЛИ БУДЕМО СЛУХАТИ ХРИСТА, А НЕ СВОЇ ОСОБИСТІ ПРИНЦИПИ, СТРАХИ, ЦІННОСТІ, ХОВАЮЧИСЬ ЗА СВОЇМИ МАСКАМИ.

БУТИ СПРАВЖНІМИ ЗМОЖЕМО ТІЛЬКИ ТОДІ, КОЛИ СВОЇ ПЕРЕКОНАННЯ ПРО ВАЖЛИВЕ-НЕВАЖЛИВЕ, ПРО ДОБРЕ-ПОГАНЕ, ПРО ЦІННЕ-НЕЦІННЕ БУДЕМО ОСНОВУВАТИ НА ІСТИНІ ЄВАНГЕЛІЯ.

с.Валентина

Немає коментарів:

Дописати коментар