неділя, 10 листопада 2013 р.

Слово Боже до мене


11.11.2013
понеділок
прпмчц. Анастасії Римлянки
Переставлення прп. Аврамія архимандрита, Ростовського чудотворця

Ап. – Флп. 4, 10-23. Єв. – Лк. 7, 36-50.

Апостол Павло навчився задовольнятися тим, що має, і дякувати Господу за все. Це також заклик і до мене. «Я можу все в тому, хто укріплює мене». 
 
У Євангелії від Луки зустрічаємо жінку-грішницю, яка вміла просити пробачення і дякувати. Вона принесла до Ісуса пляшчину серця, наповнену дорогоцінною олією. А чим наповнена пляшчина мого серця? З чим приходжу до Господа? Чи готовий (-а) визнати себе грішником і віддати своє життя в Божі руки? Чи маю сильну віру, що Господь простить і спасе мене?

Господи, додай нам віри! Додай любові, через яку Ти прощаєш нам усе! Додай сили духа, щоб ми мали сміливість просити пробачення і дякувати з усього серця, а не формально. Навчи мене так іти за Тобою, щоб при зустрічі з Тобою почути від Тебе: «Віра твоя спасла тебе, іди в мирі»! Амінь.

с.Юліана Андрусів

Немає коментарів:

Дописати коментар