понеділок, 11 листопада 2013 р.

Слово Боже до мене


12.11.2013
вівторок
мчч. Зиновія й Зиновії, сестри його
Aп. – Кол. 1, 1-2; 7-11. Єв. – Лк. 8, 1-3.
Сьогодні апостол Павло зі сторінок свого послання звертається до мене з питаннями: чи можу сказати, що живу життям, достойним Господа? Чи подобається моє життя Богові? Який приношу плід? Чи докладаю зусиль, щоб чинити добрі діла? Чи зростаю у пізнанні Бога? Що для того роблю?

Євангеліє розповідає мені про те, що Ісус приходив до людей, проповідуючи Добру Новину про Царство Боже. Він ходив не сам, з Ним були Його учні і жінки, яких Він оздоровив. Чи я наслідую Його в проповідуванні Доброї Новини? Чи я є дитиною Царства Божого? Як це проявляється в моєму житті? В моїй поведінці? Чи розділяю свою віру зі своїми друзями? Чи беру участь у спільних заходах, які би поширювали Боже Царство на землі? 

Господи, дякую тобі за те, що зціляєш мене від моїх недуг, фізичних і духовних. Відкрий мої очі і серце, допоможи краще розуміти Тебе і те, яким є Твоє Царство, щоб я міг його проповідувати і ним жити в повноті. Навчи співпрацювати з іншими моїми братами і сестрами для здійснення Твоєї волі.

с.Валентина

Немає коментарів:

Дописати коментар