субота, 16 листопада 2013 р.

Слово Боже до мене



16.11.2013
субота
мчч. Акепсими, єп., Йосифа, пресвітера, і Аїтала, диякона
Оновлення храму св. влкмч. Юрія, що в Лідді, де положене чесне тіло його
Ап. – 2 Кор. 3, 12-18.  Єв. – Лк. 6, 1-10

Чи я дбаю за те, щоб моє серце було відкрите для Христа? Чи може в деякі моменти я «накриваю покривалом» своє серце, щоб не чути голосу Ісуса? Чи розумію, що Господь хоче ясніти і віддзеркалюватися на моєму обличчі, що прагне преображувати мене все більше на свій образ і подобу. Як це переживаю? І які мої кроки, мої зусилля в напрямку того, щоб бути правдивим віддзеркаленням Бога? Якими будуть мої постанови на сьогодні щодо цього?

Євангеліє розповідає мені сьогодні про оздоровлення чоловіка з пошкодженою правою рукою. «Суха рука» - це символ недосконалості і недбальства, це символ моїх упущень в духовному і фізичному житті. Що конкретно я можу назвати своєю «сухою правою рукою»? Що не дозволяє мені вповні віддзеркалювати Бога у своєму житті? Чого мені бракує?

Господи, приходжу до Тебе зі своєю «сухою правою рукою». Знаю, що для тебе нема нічого неможливого. Прошу, оздорови мою «руку», щоб в радості я міг служити ближнім і прославляти Тебе.

с.Валентина Рябушко 

Немає коментарів:

Дописати коментар