понеділок, 18 листопада 2013 р.

Слово Боже до мене



19.11.2013
вівторок
Павла, архиєп. Царгородського, ісп.
Ап. – Кол. 2, 20-3, 3, Єв. – Лк. 9, 23-27.

Сьогодні апостол Павло нагадує мені, що кожний мій вибір має бути виваженим і сталим. Я не можу розпорошуватися на всі боки, зокрема в тому, що стосується питань віри, не можу виконувати приписи, які походять з різних джерел. Якщо справді вірю у Христа, триматиму в пам’яті Його науку, перевірятиму своє сумління на основі Його слів, а не того, що говориться навколо. Окрім того, апостол попереджує мене, що виконання закону Божого може перерости в просто зовнішні звички перед людьми, щоб мене хвалили і мною захоплювалися. Чи не торкнула мене ця хвороба славолюбства? Чи зі щирого серця пильную своє християнське життя, чи поводжусь «про людське око», для здобуття доброї думки про себе?

Зі сторінок Євангелії до мене лунає заклик Христа: «візьми щодня на себе хрест свій і йди за мною». Чи вмію приймати події і обставини сьогодення без нарікання? Як несу «щоденний хрест» своїх обов’язків? Ісус нагадує, що людині, яка старається «здобути весь світ», дуже легко «погубити свою душу». Чи застановляюсь, що здоров’я моєї душі – це велика цінність, це скарб, за який я відповідаю?

Господи, допоможи жити щиро перед самим собою, не впадати в марнославство, не  жити заради похвали, не поводитися «про людське око», а насправді бути добрим твоїм послідовником.

с. Валентина Рябушко

Немає коментарів:

Дописати коментар