вівторок, 19 листопада 2013 р.

Слово Боже до мене



20.11.2013
середа
тридцять трьох мчч., що в Мелітині
Прп. чудотворця Лазаря, що постив на Галисійській горі
бл. прп. Йосафати (Гордашевської)
Ап. – Кол. 3, 17-4, 1, Єв. – Лк. 9, 44-50.

«Усе, що тільки чините, робіть від душі, як для Господа, а не як для людей» - чи промовляють ці слова ап. Павла до мене?


«Хто найменший поміж усіма вами, той великий». Так не хочеться бути найменшим… мати найменше… Найменше уваги, поваги, любові. Так хочеться мати! А Ти, Господи, кажеш: Будь моєю доброю дитиною! Будь моїм сином чи моєю дочкою! Дитино, все моє – твоє! Повір, що дбаю що тебе, що чуваю над тобою. Повір, що не відступаю від тебе ніколи!

Господи Ісусе, джерело радості і простоти! Джерело святості і Життя! Навчи мене дитячої довіри, дай мені серце дитини, серце, повне надії і довіри. Веди мене за руку у Своє Царство, я ж бо так по-дитячому тобі довіряю! Амінь.

с.Юліана Андрусів

Немає коментарів:

Дописати коментар