середа, 20 листопада 2013 р.

Слово Боже до мене


21.11.2013
четвер
Собор святого архистратига Михаїла й інших безплотних сил
Ап. – Євр. 2, 2-10, Єв. – Лк. 10, 16-21.

Автор послання до Євреїв наголошує на тому, що я відповідальний за спасіння, яке мені дарує Бог. Господь не тільки доклав зусиль, щоб проповідувати мені спасіння, але також постійно присутній в моєму житті у знаках, чудах, дарах Святого Духа. Чи я свідомий того? Чи уважний до Його дії в моєму житті? Чи намагаюсь чути Його?

Євангеліє говорить, що Господь дав учням владу над ворожою силою і запевнив, що ніщо їм не пошкодить. Ті самі слова Він говорить і до мене сьогодні. Він не каже, що якщо я з Ним, то в моєму житті зникнуть труднощі і перешкоди. Він запевняє, що НІЩО мені не пошкодить, якщо я з Ним, з Його допомогою можу перемагати дію злого у своєму житті. Але також наголошує, що справжня радість не в тому, що можу перемагати зло, це тільки наслідок. Справжня радість - це можливість бути з Богом, в постійному спілкуванні з Ним. Справжня радість – це Його дар спасіння! Це те, що попри мої гріхи і переступи, попри мої слабкості і зради Він любить мене і ніколи не полишає.

Подякуй Богові своїми словами за те, що Він завжди поряд.   

с.Валентина Рябушко

Немає коментарів:

Дописати коментар