понеділок, 25 листопада 2013 р.

Слово Боже до мене


25.11.2013
понеділок
Йоана Милостивого, патр. Олександрійського
прп. Ніла
свщмч. Йосафата, архиєп. Полоцького
Ап. – Євр. 4, 14-5, 10, Єв. – Йо. 10, 9 – 16

Господь Ісус зазнав усього, подібно, як ми, окрім гріха. Він усе знає і все розуміє. Не біймося віддати Йому своє щоденне життя і відповісти любов’ю на Його любов. Він, «хоч був Сином, навчився з того,що витерпів, значення послуху». Навчімося послуху від Нього.

Якщо шукаєш відповідь на питання «Ким є Христос», глянь уважно на рядки цього Євангелія, глянь очима віри: «Я – двері… Я – добрий пастир!» Скільки доріг в цьому світі, скільки дверей! Скільки виходів і стільки безвиході! Вслухайся в слова Спасителя, повір, що, пройшовши крізь Його двері, знайдеш пасовисько. Знайдеш поживу для душі і тіла, знайдеш безпеку і любов. Він бо добрий пастир, Він прийшов, щоб ми мали життя і мали його досить!

Господи Ісусе, вірний Архиєрею, Добрий Пастирю! Навчи мене покори і довіри до Тебе, дай мені Свою благодать і будь Пастирем мого життя. Амінь.

с. Юліана Андрусів

Немає коментарів:

Дописати коментар