вівторок, 5 листопада 2013 р.

Слово Боже - до мене

Дорогі друзі, раді вітати вас на сторінці нашого блогу. Знову заохочуємо вас разом з нами поринути у рядки Святого Письма.
Дозвольмо, щоб воно оживило наш діалог з Творцем і додало сили на щоденній дорозі.
Сьогодні своїм розважанням на основі завтрашніх уривків Апостола і Євангелія ділиться
с.Юліана Андрусів-провідник молодіжної спільноти "Діти святого Вінкентія", що діє при нашому храмі.

06.11.2013
середа
мч. Арети і тих, що з ним
Ап. – Флп. 2, 24-30, Єв. – Лк. 6, 46-7, 1
Чи і я маю в Господі впевнену надію?
Чи довіряю Йому своє життя, своїх близьких і друзів?

Чи приймаю їх в Господі з усякою радістю, як вчить нас апПавло?

Ісус вчить мене будувати моє життя на камені віри в Нього, на твердій і непохитній надії.
Чи чую Його голос? 
Чи слухаю і чиню?
Чи готовий я до того, що на мій дім натиснуть води щоденних труднощів, чи зможуть його захитати?

Метеора. Греція.

Господи, навчи мене не тільки слухати Твоє Слово, а й виконувати Його. Навчи як бути не тільки слухачем, а й виконавцем. Дай мені сильної віри, щоб я будував на Тобі своє життя, як на міцному камені. Бо Ти – «скеля мого спасіння».

Немає коментарів:

Дописати коментар