середа, 6 листопада 2013 р.

Слово Боже до мене



07.11.2013
четвер
мчч. і нотарів Маркіяна й Мартирія
Ап. – Флп 3, 1-8, Єв. – Лк 7, 17-30.

 «Радуйтеся у Господі».
Якими були мотиви моєї радості за останній тиждень? Що забирало в мене спокій і радість? Чи пам’ятаю про те, що Господь присутній зі мною як в хвилини радості, так і смутку? 


Ісус прийшов на землю, щоб я міг\могла пережити справжню радість, щоб краще пізнав/пізнала Отця, своє життя, щоб мій смуток змінився на радість.

Підчас зустрічі з Христом «сліпі прозрівають, прокажені очищуються… мертві воскресають…». Що потрібно з мого боку? Євангеліє показує мені приклад людей, які приходили до Ісуса з довірою, «визнавали справедливість Божу» і прагнули йти за Христом. Але були і інші, які «відкинули Божий про них намір».

Господи, допоможи ніколи не відкидати твого наміру щодо мене, бо ти прийшов, щоб дати мені життя, і дати Його в повноті.  Допоможи бути відкритим на Твоє слово, пізнавати Тебе, вірити в твою справедливість, пам’ятати про Твою непомильність, довіряти Тобі своє життя.

с.Валентина Рябушко

Немає коментарів:

Дописати коментар