четвер, 7 листопада 2013 р.

Слово Боже до мене


08.11.2013
п'ятниця
Св. і славного влкмч. Димитрія Мироточця
Великомуч.: Ап. – 2 Тим 2, 1-10, Єв. – Йо 15, 17-16, 2
мощі св. Димитрія, м.Тессалоніки, Греція


Сьогоднішні Апостол і Євангеліє торкають тему мучеництва. Наслідування Христа не є легкою справою, вимагає як внутрішніх, так і зовнішніх зусиль. Апостол Павло порівнює християнство з обов’язками воїна. Вірність, сконцентрованість на завданні, життя за заповідями…чи я з належною відповідальністю ставлюсь до свого християнського покликання? Чи усвідомлюю, що від мене залежить вибір, на чому зосередити свою увагу, до яких голосів прислухатися, чим зайняти пам'ять, розум, на що витратити свій час, таланти.. 



В Євангелії Ісус попереджає мене про «зовнішні» труднощі, з якими стикнусь на своїй дорозі християнського життя: переслідування, ненависть, навіть умисне вбивство… Але запевняє також підтримку Святого Духа, Духа Істини, який  постійно перебуватиме зі мною і допомагатиме мені свідчити Христа. 

Ісусе, зміцнюй мене у своїй благодаті, дай силу волі, щоб віддано жити своїм християнським покликанням. Допоможи не озлобитися на тих, які не знаючи Тебе, мене в різний спосіб переслідують, допоможи не віддавати їм злом за зло, навпаки, дати добрий приклад твого послідовника і бути твоїм уособленням любові і милосердя для цих людей.

с.Валентина Рябушко   

Немає коментарів:

Дописати коментар