пʼятниця, 29 листопада 2013 р.

Слово Боже до мене


30.11.2013
субота
Григорія, єп. Неокесарійського, чудотворця
 Ап. – 2 Кор. 8, 1-5, Єв. – Лк. 8, 16-21.
Апостол Павло розповідає про унікальний випадок, який стався серед македонських церков: «Серед численних турбот, яких вони зазнали, їхня надмірна радість та їхня глибока бідність вилилась без краю на їхню багату щедрість». Люди, які нічого не мали, з радістю прагнули служити своїм братам і їм це вдалося. Щоб послужити, не обов’язково мати багато чи володіти чимось надзвичайним. Господь не потребує від нас чогось неймовірного. Він просить нашого серця у стосунках з ближніми. А наше серце багате на дари!
Сьогодні Ісус окреслює риси своєї нової родини. Він руйнує стереотипне бачення людей: «Мати моя і брати мої – це ті, що слухають слово Боже і його виконують». Так хочеться і мені бути Твоєю ріднею, Ісусе! Бути Тобі сестрою чи братом, бути так близько до Тебе! І Ти цього хочеш, Ти вказуєш мені на цю вузьку стежинку до Твого «родинного дому», до Царства Небесного – слухай Слово Боже і його виконуй! Я усвідомлюю, що йдеться про віру і про її активне виконання. Додай мені віри, Господи! Дай мені вуха, щоб чути Твоє Слово і силу Його виконувати. Благослови моє життя Своєю Радістю. Амінь

c. Юліана Андрусів 


Немає коментарів:

Дописати коментар