понеділок, 2 грудня 2013 р.

Слово Боже до мене


2.12.2013
понеділок
прор. Авдія
мч. Варлаама
Ап. – 1 Сол. 2, 20-3, 8 / Єв. – Лк. 11, 29-33.
«Ми ожили, бо ви стоїте в Господі», - радіє апостол Павло. Радіє через віру і любов Христових вірних. Покажімо Господу і нашу віру та любов, особливо тоді, коли важко і страшно, коли люди говорять, що виходу немає. Євангелист Лука сьогодні неодноразово закликає мене і тебе прокинутися зі сплячки невірства і шукання знаків. Син Чоловічий є нашим знаком. Віра в Ісуса Христа – це наша скеля сьогодні. Сьогоднішній світ не потребує моїх подвигів, а вимагає моєї віри, мого свідчення, моєї справжності і щирості. «Ніхто не світить світла і кладе його у сховок…» Будьмо свідками Світла, особливо тоді, коли довкола темрява. Будьмо свідками Любові і Миру, особливо тоді, коли довкола хаос і людський крик. Не відповідаймо злом на зло, будьмо посланцями Добра у цьому світі!

Господи, будь нашим Захисником і Вчителем Миру сьогодні. Віддаємо у Твої руки наше теперішнє і майбутнє. Навчи нас будувати, а не руйнувати. Навчи гоїти рани, навчи прощати. Нехай Твоя Мудрість замешкає в наших серцях. Амінь.

с.Юліана Андрусів

Немає коментарів:

Дописати коментар