вівторок, 10 грудня 2013 р.

Слово Боже для мене


10.12.2013
вівторок
влкмч. Якова Персянина
прп. Палладія
Ще і ще  раз зі сторінок Євангелія звучить нагадування, що влада – це служіння перед тими людьми, над якими ти поставлений управителем. Окрім того, влада - це відповідальність У притчі Ісуса пан турбується за свій народ, тому довіряє «вірному і кмітливому управителю» завдання забезпечити кожного міркою пшениці. Пізніше пан приходить перевірити роботу управителя. В реальному житті кожний з нас є управителем у ширшому чи вужчому значенні. Господь турбується за свій народ, тому благословляє нас дарами і дає якусь частину влади, поручає нам місію – служіння на добро своїх співбратів. Розваж над тим, скільки тобі дано, іншими словами, які дари ти маєш, що посідаєш? І як ти це використовуєш? Чи служиш дарами і посіданнями для добра ближніх? Чи уживаєш тільки для власної користі: для того, показувати свою над ближніми перевагу, щоб погорджувати ближніми, мордувати їх, щоб будувати собі кар’єру, можливо, щоб влаштовувати змагання…?  

Господи, допоможи щоб я був гідний свого покликання, до якого Ти закликаєш мене. Наповни силою Твоєю, щоб міг служінням своїм допомагати моїм ближнім і звеличувати не себе, а Твоє ім’я. Допоможи встояти перед спокусами і не забути, для чого ти даєш мені владу і дари. Дай мені мудрість і рівновагу Свою, щоб бути відданим Тобі у кожному найменшому своєму кроці. Амінь.

с. Валентина Рябушко

Немає коментарів:

Дописати коментар