четвер, 12 грудня 2013 р.

Слово Боже до мене

12.12.2013
четвер
мч. Парамона
мч. Філумена
Преп. Акакія Синайського

Згадай кілька своїх найбільших "перемог», «успіхів», врятування від чогось небажаного….за останній рік. Напиши їх на листочку. Розваж, згадай атмосферу, в якій вони відбулись, згадай, які почуття тебе переповнювали...Чим більше зусиль я докладаю до справ, тим більше є спокуса думати, що я заслужив на успішний розвиток подій, бо я добрий і праведний, я старався, я кращий за інших, і саме тому Господь на моїм боці, сповнює мої мрії і бажання. Сьогодні Ісус застерігає від такої зухвалості. У прикладі про падіння Силоамської вежі Він відкрито говорить, що рятування людей відбулось не завдяки більшій праведності, а виключно завдяки Божій ласці. Друга притча розповідає про виноградаря, який дбає про смоковницю протягом 3-х років, однак вона не дає плоду. Почувши від власника виноградника, що її буде зрубано, виноградар заступається і просить почекати ще рік, обіцяючи покращити опіку над смоковницею. Цим виноградарем, який до останнього вірить в смоковницю, є Ісус. Він бачить наше життя, бачить всі наші падіння і помилки..., але не те, що не перестає нами опікуватися, навпаки, показує ще більше свою до нас любов і турботу. Для чого Він це робить? Для того, щоб ми відчули Його любов і повернули з поганої дороги. В кожний момент, коли ти найбільше помиляєшся, коли найважче грішиш, Господь не відвертається від тебе, навпаки, Він поряд і дає тобі це дуже добре зрозуміти різними знаками і «великими» і «дрібними» чудами. Отож, успіхи і перемоги – це не нагорода за те, що я добрий і праведний, це Божа ласка, це заклик Ісуса до навернення, це збільшення Його опіки, це Його дар «ще одного року», щоб я нарешті зрозумів Його любов, відвернувся від свого грішного і згубного для себе шляху безплідної смоковниці. Це педагогіка Бога, який не знищує зло, а перетворює його на добро. Апостол нагадує, що Бог вибрав і покликав нас для спасіння від початку. Господь не хоче твоєї і моєї смерті в грісі, хоче, щоб ми навернулися і жили. 
Подякуй Господеві сьогодні за його любов і підтримку, за ті великі і малі чуда, які відбулись в твоєму житті, пам'ятаючи, що кожний з цих моментів - це доказ того, що Бог любить тебе і закликає до навернення, до зміни життя, до "народження" плодів. 
Господи, направ моє серце на розуміння Твоєї любові і терпеливості.

с.Валентина Рябушко

Немає коментарів:

Дописати коментар