пʼятниця, 13 грудня 2013 р.

Слово Боже до мене

13.12.2013
п'ятниця
Св. всехвального ап. Андрея Первозванного
 Ап. – 1 Кор. 4, 9-16, Єв. – Йо. 1, 35-51
«Нас ображають, а ми благословляємо, нас гонять, а ми терпимо, нас ганьблять, а ми з любов’ю відзиваємося…» - ці слова зовсім немудрі для нашого світу. Тільки Христовий учень може зрозуміти, скільки, насправді, сили в цих словах. Люди думають, що сила – це зброя і відповідний удар. Але на фізичну силу є ще більша сила, а справжню силу не здолати. Тією силою є ЛЮБОВ, бо любов – це Бог.
«Чого шукаєте?», - питає Спаситель тебе і мене сьогодні. Чого ж я шукаю? Прокидаючись зранку, вирушаючи в дорогу, творячи і відпочиваючи, чого шукаю?  Чого добиваюся? Заради чого все те, що я роблю? Якби Ісус запитав мене сьогодні, що би я йому відповів (-ла)? «Учителю, де перебуваєш», - кажуть учні у відповідь. Вони Його шукають. Вони непевні і несміливі, але розуміють, Кого шукають. Вони ще Його не знають, але серце підказує, що Він – Месія. Чи вистачає мені мужності і часу шукати Господа сьогодні? Поміж моїх ближніх, на роботі, на навчанні і відпочинку. Всюди, куди іду. Чи я шукаю Бога? Чи помічаю Його присутність в моєму житті?

Господи, дай мені мужності і радості, щоб Тебе шукати і знаходити. Амінь.

с. Юліана Андрусів

Немає коментарів:

Дописати коментар