понеділок, 16 грудня 2013 р.

Слово Боже до мене

16.12.2013
понеділок
прор. Софонії
 Ап. – 1 Тим. 1, 1-7, Єв. – Лк. 14, 12-15.

Сьогоднішні уривки нагадують мені, що у добрих ділах не маю шукати подяк і відплати від людей. Господь бачить всі мої вчинки, знає думки і наміри, тому вони не залишаться незауваженими, вони приносять плоди, впливають на життя ближніх і на моє життя. Чи я свідомий того? 
Апостол говорить про те, що Господь задумав спасти людей через віру. Моя віра проявляється у способі мого життя. Чи може ближній, дивлячись на моє життя збоку, розпізнати моє щире серце, добре сумління і невдавану віру? Що для того роблю? Чого мені поки що бракує на цьому шляху? Апостол застерігає, щоб я не перетворився на «пустослова, який навчає, не розуміючи» і не виконуючи того, про що твердить.

Господи, допоможи бути щирим перед самим собою і перед Тобою, допоможи правдиво вірити і жити відповідно до того, у що вірю. Амінь. 

с.Валентина Рябушко

Немає коментарів:

Дописати коментар