четвер, 19 грудня 2013 р.

Слово Боже до мене

19.12.2013
четвер
Миколая, архиєп. Мир Ликійських, чудотворця
 Ап. – Євр. 13, 17-21, Єв. – Лк. 6, 17-23.

В день Архиєпископа Миколая Церква заохочує мене ще раз задуматися, як я ставлюсь до своїх наставників (найперше духовних наставників, але також і батьків, вчителів, старших на роботі, друзів…). Чи не завдаю їм суму? Чи щиро молюсь за них, за розвиток їх чеснот і за силу і перемогу в спокусах? Чи можу назвати свої вчинки щодо старших від мене осіб добрими ділами, любими Ісусові, згідними з Його волею?
Ісус сьогодні ще раз звертає до мене перелік блаженств. Яке з них найближче переживаю, які з описаних рис торкають мене найбільше зараз? Чи розумію, що Ісус є зі мною у цей період мого життя? Чи стараюсь пережити його, прикликаючи Святого Духа і повністю довірившись Божому проведінню, милосердю і любові?

Помолися сьогодні щиро за свого духівника, пароха, за хресних і тілесних батьків, за наставників у кожній сфері, які зустрілися тобі протягом життя. Знайди можливість подякувати їм за те, що вони зробили і роблять для тебе.   

с. Валентина Рябушко

Немає коментарів:

Дописати коментар