понеділок, 23 грудня 2013 р.

Слово Боже до мене



23.12.2013
понеділок
мчч. Мини, Єрмогена і Євграфа
Ап. – 1 Тим. 5, 1-10, Єв. – Лк. 17, 20-25.

Апостол Павло говорить сьогодні, що «коли хтось про своїх, особливо ж про домашніх, не дбає, той віри відцурався». Дуже легко любити ворогів, які живуть в іншому місті, в іншій країні, бажати їм добра. Легко молитися за дітей з Африки, які не мають що їсти. Не так легко молитися за своїх найближчих, з якими бачуся цілий день, з якими ділю побут, з якими найважче, вони все про мене знають. Найважче любити найближчих. Через апостола Луку Ісус говорить сьогодні до нас з тобою: «Царство Боже прийде непомітно…», «Царство Боже між вами». Варто про це подумати. Чи насправді в моєму домі, в моєму оточенні, в мене на навчанні чи на роботі є «між нами Царство Боже»? Чи я його поширюю? Чи я – його представник і слуга?
Ісус казав Своїм учням, що мусить багато страждати. Він і сьогодні багато страждає – в розбитих сім’ях, посеред сиріт та вдів, у зрадах і обманах найрідніших, у нашій байдужості і ницості, у нашому невмінні любити…
Ісусе, Господи, навчи мене любити. Терпеливо зносити недоліки близьких мені людей, намагатися зрозуміти і пробачити. Будь моїм Вчителем будівництва Царства Божого в моєму житті. Амінь.

с. Юліана Андрусів

Немає коментарів:

Дописати коментар