вівторок, 24 грудня 2013 р.

Слово Боже до мене



24.12.2013
вівторок
прп.
Даниїла Стовпника

Ап. – 1 Тим. 5, 11-21, Єв. – Лк. 17, 26-37.
Сьогоднішній уривок Євангелія заохочує мене ставитися серйозно до життя. Що було поганого і грішного в тому, що за днів Ноя і Лота люди «їли, пили, женилися, виходили заміж..»? Нічого. Це невід’ємна частина життя. Це звичайні повсякденні справи, події, які складали і складають життя людей дотепер. Погане було в тому,  що тим справам настільки надавали значення, що окрім них більше вже нічого не бачили. Ісус застерігає не ставитися до життя поверхово, не концентруватися на буденності, на щоденних подіях і проблемах, ніби це є основна цінність і складова нашого життя. Натомість старатися кожний момент свого життя пережити з глибоким усвідомленням того, ким я є, звідки походжу, до чого прямую…Щоб у кожну хвилину я залишався Божою дитиною, сотвореною на Його образ і подобу. Щоб пам’ятав, що Отець поряд, щоб не переривав спілкування з Ним. Щоб не забував, що я є улюбленою дитиною Творця, і відповідно до того поводився і будував своє життя. Це також і вміння зупинитися і побачити глибший сенс всього, що відбувається навколо і всередині мене. Апостол просить мене пильнувати себе і не давати противникові ніякої зачіпки. Коли я даю «зачіпки»? Коли я неуважний до свого життя, коли перебігаю з одного дня в інший в «розтріпаних» емоціях і напруженому стані, коли настільки зайнятий, що в мене не вистачає часу зупинитися і подивитися на себе і на своє життя збоку, коли не вистачає часу на іспит совісті, на перегляд стосунків з ближніми, на щире «вибач»…Що можу покращити в цьому стосунку? Знайди сьогодні час зупинитися і приглянутися до свого життя.  

с. Валентина Рябушко

Немає коментарів:

Дописати коментар