четвер, 26 грудня 2013 р.

Слово Боже до мене


26.12.2013
четвер
мчч. Євстратія, Авксентія, Євгенія, Мардарія й Ореста.
мчц. Лукії, діви

 Ап. – 1 Тим. 6, 17-21, Єв. – Лк. 18, 31-34.
На основі Апостола можу зробити коротенький іспит совісті сьогодні: чи надіяюся тільки на Бога, чи на когось або щось інше? Чи пам’ятаю, що Бог щедро обдаровує мене Своїми дарами і численними ласками? Чи намагаюсь чинити добро і багатіти добрими справами? Чи я сам\сама щедра? Чи радо ділюся з іншими? Чи стараюся жити праведним життям?
Ісус розповідав апостолам про свої прийдешні страждання, але учні не розуміли. Я у своєму житті також переживаю деякі випробовування, насмішки, зневажання… чи в ті моменти пам’ятаю, що Ісус перейшов те саме? Чи пам’ятаю, що Ісус навіть у важкі моменти залишався дитиною Отця, не опускався на рівень своїх катів, не зраджував цінностей і не шукав компромісів зі злом? Він до кінця залишався праведним Сином праведного Отця. Чи розумію, що саме через нерозривний зв'язок з Отцем Ісусові вдалось гідно знести страждання і перемогти смерть? Ісус воскрес, і це дає мені надію. Чи є Ісус прикладом для мене у щоденних випробовуваннях?

с. Валентина Рябушко

Немає коментарів:

Дописати коментар