пʼятниця, 27 грудня 2013 р.

Слово Боже до мене



27.12.2013
п'ятниця
мчч. Тирса, Левкія, Филимона, Аполлонія, Аріяна й Каленика
Ап. – 2 Тим 1, 1-2; 8-18, Єв. – Лк. 19, 12-28.
Ми всі з волі Божої через святу Тайну Хрещення є апостолами Христа. Для чого? «Щоб звістувати обітницю Життя, що в Христі Ісусі», - каже апостол Павло. Він закликає нас переносити труди заради Євангелії з Божою допомогою. Нам нелегко свідчити сьогодні, але кому було легко. Нашим попередникам також траплялися нелегкі історичні умови, вони все переносили заради Бога. Вони розпізнавали знаки свого часу і проповідували Ісуса як тільки могли. Як я можу сьогодні Його проповідувати? Які в мене умови, можливості, труднощі? Чого мені не вистачає, а які перешкоди я собі просто придумую з небажання чи лінивства? Найкращою проповіддю споконвіків був добрий приклад власного життя. Наші цінності, наші пріоритети, наші слова і думки, стиль нашого життя – ось на що найбільше дивляться наші ближні. Тут поле нашої праці, нашого проповідництва Божого Царства.
Господь, наче добрий господар з Христової притчі, залишив кожному з нас таланти. От коли повернеться, що отримає? Подумай про це. Сядь в тиші перед іконою, згадай про присутність Господа і подумай про всі ті дари, які Він тобі подарував. Дар життя, дар кожного дня, дар доброго слова, дар посмішки, дар мовчання, дар розуміння і підтримки, і безліч-безліч дарів. Що ти робиш з ними сьогодні? Як чекаєш на прихід Господаря дарів?
Господи, дякую Тобі з усього серця за безліч дарованих талантів! Навчи мене мудро господарювати моїми дарами і служити ними Тобі і моєму ближньому. Амінь.

с. Юліана Андрусів

Немає коментарів:

Дописати коментар