субота, 7 грудня 2013 р.

Слово Боже до мене


7.12.2013
субота
влкмч. Катерини
влкмч. Меркурія
Ап. 2 Кор. 11, 1-6, Єв. – Лк. 9, 1-16.

«Він їх прийняв і говорив їм про Царство Боже та оздоровляв тих, що потребували того». Чи вмію правдиво прийняти ближнього? Якою є моя щоденна проповідь Христа? Навіть якщо я нічого не говорю, я своєю присутністю проповідую. Кого і які цінності? Чи люди, які зі мною зустрічаються, чують мене і бачать, дізнаються від мене щось про Боже Царство? Чи вмію побачити справжні потреби ближніх? Чи моя постава приносить людям полегшу і оздоровлення?

Господи, допоможи бути Твоїм послідовником, особою, зустріч з якою б змінювала життя людей на краще. Допоможи навчитися приймати осіб, бачити їх потреби і оздоровляти в Твоє ім’я. Допоможи будувати Твоє Царство вже тут і тепер, своїми щоденними малими ділами.  


с.Валентина Рябушко

Немає коментарів:

Дописати коментар