середа, 11 грудня 2013 р.

Слово Боже до мене

11.12.2013
середа

прпмч. Стефана Нового
мч. Іринарха

Ап. – 2 Сол. 2, 1-12, Єв. – Лк. 12, 48-59.

Господь доручив нам найсвятіше – Своє Слово, Святе Євангеліє. Апостол Павло закликає нас не намагатися подобатися людям, а подобатись Богові, бо Він випробовує людські серця. Він знає моє серце.
«Від того, кому дано багато, багато й вимагатимуть.» Господь справді багато мені довірив і доручив.  Я маю велику ласку бути християнином, пізнавати Його Слово, бути частинкою Його Церкви, використовувати дані Ним дари на благо людям. Я маю дуже багато. Та чи дякую?! Чи ціную те, що маю?! Чи служу тим, що в мене є?! Господь на мене розраховує. «Він не має жодних інших рук, лише твої», - пише Бруно Ферреро. Ісус кличе розпізнавати знаки часу, набирати мудрості від Нього, щоб мудро використовувати те, чим Він мене благословив. Не бійся! Він завжди поруч, щоб підтримати.

Господи Ісусе! Дякую Тобі за всі дарунки і ласки, якими Ти мене благословляєш! Дякую за велику довіру до мене, за підбадьорення і силу творити добро! Дякую Тобі за Твою участь в моєму житті! Дай мені сили і мужності не боятися і бути Тобі вірним апостолом. Амінь.

с.Юліана Андрусів

Немає коментарів:

Дописати коментар