понеділок, 9 грудня 2013 р.

Слово Боже до мене

9.12.2013
понеділок
 Ап. – 2 Сол. 1, 1-10, Єв. – Лк. 12, 13-15; 22-31.
Радіймо, якщо хтось може дякувати Богові за нашу віру і любов, як каже апостол Павло. Ми можемо зазнавати утисків і погроз, але Господь обіцяє нам мир і радість в Його оселі! Часом турбота про одяг та їжу забирає мій час, мої думки, мої молитви. Я починаю заглиблюватися у свої турботи і навіть не усвідомлюю, що вони поглинають мене з головою. Вони відбирають мій мир. Я не можу вирватися з того кола, можу тільки простягнути руку до Господа, що каже сьогодні:  Не журися про своє життя! Поглянь на лілей, поглянь на птахів! Хіба ти не вартісніший за них у Господа! Довірся. Стань перед Творцем у правді і зрозумій, що лише Він є твоєю силою, твоїм життям! Шукай Його пильно, шукай миру Царства Божого, а все інше тобі додасться!
Господи, будь моїм миром! Будь моєю силою і радістю! Навчи не падати на коліна перед світом і його принадами. Навчи вірити Тобі і жити вповні, жити Тобою! Дякую Тобі за те, що Ти так турбуєшся мною і моїм життям. Дякую, що даєш мені Життя! Амінь.

с.Юліана Андрусів

Немає коментарів:

Дописати коментар